glitter-graphics.com


Welcome To Farah Elyana Binti Azhar's Official Blogg :)


Thursday, November 18, 2010

I'm so sorry :(

It's all about her . I've read her blog just now and OMG . tk sgke sungguh perangai dia mcm tuh . sedih sungguh aq dibuatnya . cara dia ckp , mcm mnyalahkan aq 100 % aq sama sekali takde niat pun nak mengacau hubungan org . bagi aq , antara aq dgn 'dia' , dh tkde hubungan ppe lagi dah . aq treat dia pun biasa biasa je . nk kata jiwang jiwang tu , tkdela sgt . tpy bila da jiwang sekali , susah pulak nk berhenti -,- hihi .

nk dijadikan cerita , tadi dia add aq . serentak dgn haziq pula tuh . walaupun aq agk shock , aq apprve jgak dia . then dia send msg kat aq , nk tahu ap yg aq bualkan dgn sarah hari tuh . lama aq terdiam dan aq akhirnya mmbalas , tak boleh . aq da berjanji yg aq tak akn bgtahu sspe pun mngenai conversation kitorunk hari tu . cara dia bls msej aq mmbuatkan aq terfikir , bertuah sungguh haziq krne dpt memilikinya , yalah , sudahlah cantik , sopan santun pula tu . jauh beza la dgn aq nih , dh mcm langit dgn bumi dah :(

tapi , sebaik saja sarah bagi aq url blog dia , aq ckup terkejut melihat bahasa yg digunakan dia . aq bertambah terkejut bila nme aq pun turut di'mention' dlm tuh . 'Farah Elyana'. nmpk sungguh yg dia tk sukakan aq . aduh , aq lemah betullah kalau hal hal mcm nih . aq tak suka nk bermusuh musuhan . apalagi kalau saling nk kutuk mngutuk dlm blog , bagi aq , blog nih tempat utk aq mnceritakan kegembiraan dan kedukaan yg melanda diri aku seiring dgn kehidupan yg aku jalani . sudahlah hari tu aq tak sengaja melempiaskan kemarahan aq pd sorang perempuan dlm blog nih *cacat dah blog aq* bila kemarahan aq dah reda , aq dlte post tu balik , hahaha .

to Siti Najwa Farhana , saya minta maaf jikalau smmgnya awk rasa yg saya perosak hubungan awk dgn haziq . saya akn cuba utk jauhi dia . semoga dengan tanpa kehadiran saya , kamu berdua akn lebih bahagia :')


With Love ,
Farah Elyana Azhar

1 comment: