glitter-graphics.com


Welcome To Farah Elyana Binti Azhar's Official Blogg :)


Sunday, November 21, 2010

no title -,-

yoo guys ! eyh silapsilap , Assalamualaikum :) *jwb , jgn tk jwb lak ! :D

ececeyhh , dh pndai bagi salam dah skrg . kalau dulu , main terjah aje . tak toleh kiri kanan langsung . al-maklumlah , sejak kebelakangan nih asyik ber'chatting' dgn org yg agak agak alim gitu , so perangai aq yg dulunya cm setan tetibe berubah sebaik bidadari ^^ *winkwink . mentang mentang skrg nih hati dah penuh dgn cahaya keimanan , chaya keinsafan . tu yg meninggi diri nih , hikhik *gelak gedik . okey , kita tgk , selama mana 'cahaya keimanan dan keinsafan' nih akn terkurung dlm hati aq . jgn terperap utk sminggu dua sudah lah , insyaallah boleh kekal :)


anyway , semalam aku pergi makan pizzahut dgn family aq . konon excited laa , dah lama tak mkn pizza kann . aq perhatikan mak aku , setiap kali makan kat pizzahut , mesti dia tak sentuh pizza langsung . sibuk bersekongkol dgn ayh aku , makan spagetti laa , makaroni laahh . alah , yg ala ala western tuh . isyh , tk kena betul dgn tekak aku . aq bagitahu mak aku yg aq ada terbaca mengenai tips untuk kuruihkan badan kat blog sorang kakak nih . dia punyalahh excited , smpai rumah , aq tak sempat landing lagi , dia dah gesa aku suruh print benda alah tu . dgn mood malas , aq terpaksa menaip hampir tiga muka surat semata mata untuk mak aku . haihh , tk pasal pasal aq dpt pahala free  , hikhik :)
With Love ,
Farah Elyana Azhar

No comments:

Post a Comment