glitter-graphics.com


Welcome To Farah Elyana Binti Azhar's Official Blogg :)


Saturday, December 4, 2010

ERROR

Assalamualaikum,


tadi, aku check keputusan permohonan masuk ke teknik untuk yang kesekian kalinya. and guess what ? jawapannya tetap sama. 'PERMOHONAN ANDA TIDAK BERJAYA' ya tuhan, sakitnyalah hati aku. Dahlah aku baru lepas chat dgn Myra kat FB tadi. Hahaha dan tak sangkanya, dia dapat offer pergi ke sekolah teknik kat Langkawi. huaaaaaaaaaaaaa, niena pun sama jgak. dia dapat offer pergi ke Sekolah Tun Fatimah kat Johor Bharu :) erghh, sorang sorang mmbe aku dapat offer. dan lepas nih, tinggal lah aku sorang sorang kat meru. wuwuwuwuuuuuu.


Macam tak percaya yang permohonan aku tak berjaya. dan aku merasa bad feeling mngenai result PM aku. adakah ianya jauh meleset dari sangkaan aku ? err, minta simpang malaikat 44 ! aku jadi takut memikirkannya -,- 


aku betul betul stress dgn keadaan sekarang nih. nak aje aku berguling guling atas katil sambil meraung macam org gilaa. okey, itu kerja orang dungu -_____________- huhuhu, lagipun aku da cakap dengan ayah aku tadi. ayah aku ckp, kalau tak dapat offer pergi memana. stay je kat meru tuh. tak yah nak buat rayuan ke hapa -,- cissssss, aku dah berkobar kobar semangat nak masuk ke sekolah teknik, ayh aku bole ckp mcm tuh pulak. bukannya nak beri idea yg bernas ke apeee =='


chauww dulu lah babee. lain timee, gwa sambung citer lagi :D


With Love ,
Elyana Azhar

1 comment: