glitter-graphics.com


Welcome To Farah Elyana Binti Azhar's Official Blogg :)


Saturday, July 31, 2010

Ulu Yam, Gombak (:

well , actually bnde nih dah lama dah . awal bulan 7 tuhh . aku tak ada masa utk update bnde alah nih . HAHA eyh ? tak ada masa ? mcm tak sesuai perkataan tuh kot . lebih tepat kalau aku ckp malas :D


aku pergi sne dgn family and pekerja bwahan ayh aku . ceyhh , konon ayh aku nih boss lahh . smpai aku pun dorunk pggil " Cik Yana " weird laa pulak . mcm aku dah tua sgt . HAHA kitorunk bertolak awl pagi . mulanya aku merungut jugak . PENAT ! tpy dah smpai sne . berbaloi . angin dia sedap whoaaaaa ~ mula mula rasa nak terjun jeh dlm sungai tuh . tpy bila kaki aku cecah jee air . terus mngigil satu bdan aku . HAHA then tak jadi nak mndi . after that , kitorunk buat bbq . sedap ~ HAHA














With Love ,
Farah Elyana Azhar

No comments:

Post a Comment