glitter-graphics.com


Welcome To Farah Elyana Binti Azhar's Official Blogg :)


Friday, August 13, 2010

Permulaan Ogos (:

11 August 2010 . pejam celik pejam celik . dah bulaan ogos kan ? cepat betul mse berlalu . terasa mcm baru smlm aku mndftar masuk di SMK Meru . 8 bulan aku di sini , mcm mcm bnde aku dpt pelajari . daripada bab pelajaran smpailah ke bab percintaan . HAHA aku rasa , almost everyone prnh bercinta di alam sekolah . alaah , biasalah tu . cinta monyet laa kan ? kata orang , cinta monyet mmg susah utk smpai ke jinjang pelamin . siapa yg dpt ke jinjang pelamin tuh mmg luar biasa . tntu bnyak dugaan yg trpkse dorunk hadapi -,-‘


Nway . Mse Bm tadi , dua kali aku ditimpa malang . First , mse lalu sblh iqmal . aku trlnggar kayu kat bwh . tulah , jalan tak tgk bwh lagi ! berdentum satu kelas . smue pndg . ADUHHH , malang sngguh aku . After that , mse Farah lalu belakang aku . aku bgn utk beri laluan pd Farah . bila aku nak dduk balek , ttbe kerusi yg aku dduk bengkok ! ya allah , terkedu aku . seumur hidup aku , belum prnh lagi aku dduk atas kerusi smpai kerusi tu bengkok !


Mlg sgguh nasib aku today . thank god aida ade , dia yg tlg amekkan kerusi laen . aku dlm keadaan terkejut . lgsg ta dpt pk pape ohh :D


Abt Aqilah , dia tgh berbunga psl amin . nmpknya amin mula mmberikan respon yg positif kpd aqila . drpd air muka qila , aku dpt tahu yg dia betul betul suka amin . mse cerita dgn aku pun ,.tak habis habis tersnyum . HAHA nmpk sgt kwn aku tuh dah gila byg . mcm aku jugak . HEE aku doakan smoga kau dgn amin akan ada ‘something special’ jgn jadi mcm aku  ntah smpai bila aku bole bersabar utk tggu dia . tapi , selagi aku mmpu , aku akn tggu dia . he makes my heart melt everytime he stare at me :’) cewah yana , ayat kauu . patutlah essay BI kau cemerlang .


Mcm tadi , kitorunk smue stayback kat bilik APD kot . tgk cerita Dr Jekyll and Mr Hyde . ingatkan org betul , rupanya kartun jeh . Haihh =,=’



Amalina tolak aku . secara automatic , aku TERkedepan . then , aku gelak gilaa kuat kot . lgsg tak pndg kiri kanan -,-‘ then , aku pndg depan aku . aku terus berhenti ketawa . YA ALLAH , dia tgh pndg aku ! dia nmpk ke aku ketawa tak ingat dunia tadi ? aduhh , mesti buruk muka aku time tuh ! “____” uwaaaaa , malunya aku . after that , aku terus cabut lari . jalan tak toleh belakang pun .


Mse balek pulak , aku ditinggalkan oleh pkcik van aku ! trpkse lah aku balek naek bas . dan berjalan kaki sejauh 1 km sebelum smpai di rumah aku . HISYH , 4 kali aku ditimpa malang today . Nasib nasib !




12 August : Adik aku tk puasa hari nih , HAHA ^_^ nway , tadi cikgu math bgy quiz . abt algebraic formulae , indices , linear equations . tpy pling bnyk linear lahh . bab linear tuh aq bole jwb . tpy bab algebraic formulae tuh yg aku terkebil kebil mcm cicak tertelan kapur ! last last , aku hentam ikut teori aku sndri :D laen smue muka tension jeh . nmpk sgt kelas kitorunk dlm keadaan kritikal . sunyi jeh . kalau jarum sbtg jatuh ke lantai , aku rasa bole dgr dentingannya . HEEE X) cikgu bagi mse smpai pukul 10.35 . kitorunk jwb smpai pkul 10.50 ! HAHA berapa lama kitorunk amek mse utk buat 8 soalan quiz tuh ?


itu pun bnyak yg kosong lagi . cikgu pkse kitorunk hntar jugak . haihh , tggu jela esk , dpt mrkah brpe -,-‘

No comments:

Post a Comment