glitter-graphics.com


Welcome To Farah Elyana Binti Azhar's Official Blogg :)


Thursday, August 5, 2010

we're done !

Finally , aku tgk jugaak bnde yg selma nie aq takut utk tgk . takut tak dpt menahan air mata . dan tadi , kebetulan aku trjumpa myspace dia . aq cuba kuatkan hati aku dan click profile dia . kat general , ade gmbr awek dia . aku bca ap yg dia tulis mngenai relationship dorunk . without any feeling , aku click photos dia pulak . ade gmbr dia hang dgn awek dia . secara automatik , aku tersnyum . rasa nk mnangis pun ad juga . don't get me wrong okey ?menangis bukan krne sedih . tapi krne gembira . aku pasti dia bahagia dgn kehidupan dia skrg . aku tak kan gngu hidup dia dah . there's nothing left between us anymore . aq akn sntiasa brdoa smoga dia bhgia . moreover , aku dah tade feeling pape pun dgn dia dah . hnya sorang yg aku syg , meskipun dia tak prnh mnyedarinya , aku gembira melihat dia gembira . FULLSTOP !

____________________________________________


to Muhammad Asyraf bin Azahar ,
thank you for accepting me in your life before ,
you made me feel wonderful (:
and now , eventhough there's nothing left between us anymore ,
i just want you to know ,
that i want you to be happy with her forever
and i'm happy for youu (:




with love ,


Yana .


____________________________________________

4 comments: